Markedsføring for OKNN — Den tøffeste næringa

2019 - Opplæringskontoret for nordre Nordland
Konsept | Grafisk design | Film & foto

 

Spill av film

 
 
 

Høsten 2019 ville Opplæringskontoret for nordre Nordland lage profileringsvideoer, ny visuell profil og VR-innhold. Målet var å rekruttere flere lærlinger til den blå næringa og øke søkermassen til maritime fag, og vi fikk hjelpe til!

 
 
 
 
 
 
 
 

Helhetlig eventproduksjon er noe av det artigste vi gjør!


 
 
Portrettbilde av en dame som jobber i OKNN til bruk på deres nettsider.
 
 

Arbeidet besto i å gjøre en større analyse av Generasjon Z. Målgruppa er spennende, fordi det er den første generasjonen som har vokst opp med en smarttelefon i hendene. Det gjør at at de avslører reklame som ikke troverdig. Så hva gjør man da? Jo, lager ekte kommunikasjon til alle kanaler. 

En kombinasjon av materiale produsert av lærlingene selv, nytt kampanjeuttrykk og filmer produsert av oss, gav opplæringskontoret stor oppmerksomhet i sosiale kanaler og presse. OKNN har i dag økt antall lærlinger betraktelig.

 
 
 
 

Vil du at vi skal skape engasjerende innhold for deg?

☞ Kontakt oss her

Forrige
Forrige

Jubileumsfilm for Iris Salten

Neste
Neste

Kampanje for PBL - En viktig rolle