Dette har vi jobbet med!
Film & Foto | Design & Animasjon | Event
Kreativitet skaper engasjement, bygger merkevare og omdømme. Sammen finner vi frem til de gode ideene, og her kan du se hvordan vi har samarbeidet med ulike merkevarer for å nå deres mål.
Produksjon av konferansen "Oceans of Hope" for The Whale
Hvordan lære ungdom om havet og havmiljøet, og skape verdens mest betydningsfulle møte mellom mennesker og hval? Dette var bare noen av spørsmålene som skulle besvares under konferansen “Oceans of Hope”.
Omdømmekampanje: Salmon Stories – laks er mer enn bare fisk
Hvordan sette fokus på de positive ringvirkningene som havbruksnæringen fører med seg, og hvordan hjelpe folk med å forstå at laks er mer enn bare fisk? Dette er Salmon Stories – ekte historier om ekte folk.
Konseptfilm for PBL - Bli en som ser
Visuelt filmkonsept med animasjon, for Barnas Verneombud og Private barnehagers landsforbund.
Outlook North - leverandørkonferansen for blågrønn næring
Folka i KUPA ønsket en helt ny profil og navn, strategi og markedsføring av konseptet, samt en produksjon av selve konferansen, som kommuniserte betydningen av næringa og leverandørene. Fra før var det ei utfordring å få leverandørene til konferansen – og det er tross alt de næringa er avhengige av for å få realisert prosjektene.
Bodø Internasjonale Orgelfestival – en fest av farger og musikk
Da Bodø Internasjonale Orgelfestival (BIOF) ville feire sitt 20-årsjubileum, fikk vi full frihet til å forme ny visuell identitet til den tradisjonsrike festivalen, som går av stabelen i Bodø i november hvert år.
Musikkfestivalen Fæsterålen
Vår egen musikkfestival, Fæsterålen, går av stablen i august hvert år, og samler tusenvis av feststemte vesterålinger til latter, dans og sang.
Gjenbrukasuka i Bodø
Gjenbruk er ikke slitne gamle ting som ingen vil ha - det er å gi andre muligheten til å bruke de tingene du ikke lengre har nytte eller glede av.
Vestall - Vesterålskraft Nett går for norrønt
Da Vesterålskraft skulle skille ut drift av nett til eget selskap inviterte de alle ansatte til navnekonkurranse. Etter et skikkelig krafttak internt med mange gode forslag fra folket, ble det stemt fram en soleklar vinner; Vestall. Et kraftfullt navn med norrøn opprinnelse. Da vi fikk i oppdrag å lage deres nye logo og visuelle identitet, gravde vi oss ned i sjelen av Vesterålsk natur og magi og mikset dette med inspirasjon fra norrønt skrift- og formspråk sammen med fargene fra lyset i nord.
Reklamefilm for NORD - Engage
En helt ny master skulle lanseres på Handelshøgsholen NORD, og vi fikk være med å lagepromomateriell.
Reklamefilm for NORD - Testa Nesna?
Deadline fikk være med på laget til NORD universitet, da høgskolen på Nesna skulle relanseres som studieplass i 2022.
Reklamefilmer for Sparebank 1 Nord-Norge: En dag til
Reklamefilm for Sparebank 1 Nord-Norge: En dag til