
Slik jobber vi med film i Deadline: Pre-produksjon
Uansett om du skal ha en reklamefilm, dokumentarfilm, kortfilm, animasjonsfilm eller streaming, så må produksjonen planlegges. Denne fasen av planlegging før selve produksjonen kalles for “pre-produksjon”. Vi har tatt en prat med fotograf og klipper, Kevin Benum Kjeldsrud i Deadline.

Hvordan snakke til Gen Z i markedsføring? En guide til bedrifter
Hvordan snakker man til en generasjon som aldri har opplevd en verden uten internett? Her er noen tips til hvordan du snakker med Gen Z.

Slik vil Deadline styrke nordnorsk filmmiljø
Ekte filmmagi oppstår både foran og bak kamera. Derfor satte vi opp et gratis helgekurs for filmskuespillere – ledet av coach og skuespiller Vera Holte. Målet er å etablere en hub for filmutøvere i arktis.

Hvordan snakke til millenials? Slik når du denne målgruppen med 3 enkle tips
Millenials er i ferd med å endre konsumentlandskapet med sin unike oppfatning av markedsføring og søken etter merkevarer med meningsfulle formål. Hvis du vil nå denne målgruppen må du lære deg å snakke deres språk – og unngå bullshit.

Vesterålen Regionråd velger Deadline: – Vi ser behovet for å fremstå mer samlet
Deadline ble valgt i konkurranse med andre byråer hvor kvalitet og pris var noen av tildelingskriteriene. I tillegg var lokalkunnskap viktig. – Målet er et synligere Vesterålen på arenaene der beslutninger skal tas, sier sekretariatsleder Helle Næss.

Deadline utvider med amerikanske krefter for å styrke filmteamet i Harstad: – Håper å lage en film eller tv-serie her
Deadline utvider igjen, og har ansatt Alex Holdridge til Harstad-kontoret for å styrke film-teamet.